Confirmarea înregistrării comenzii


Imediat ce aţi finalizat comanda veţi primi un email care vă va confirma înregistrarea comenzii Dvs., modalitatea de plată aleasă şi valoarea cărţilor comandate.

Comenzile vor fi prelucrate în ordinea înregistrării lor pe site.


Modalităţi de plată şi livrare


1. Plată prin ordin de plată şi livrare prin curier rapid

Dacă aţi optat pentru această modalitate de plată, dupa înregistrarea comenzii, în cel mai scurt timp posibil veţi primi pe email factura pentru a putea efectua plata. De la momentul confirmării plăţii, coletul Dvs. va fi livrat în max. 24h, prin curier rapid.


2. Plata ramburs şi livrarea prin curier rapid

Dacă aţi optat pentru această modalitate de plată, coletul o să vă parvină în max. 24h de la înregistrarea comenzii (comenzile primite vineri se vor livra în cursul zilei de luni) şi veţi plăti ramburs firmei de curierat. Factura aferentă cărţilor comandate va fi emisa de Indaco Systems şi o veţi găsi în interiorul coletului iar chitanţa va fi eliberată de firma de curierat.


3. Plata prin ordin de plată sau ramburs şi livrarea prin Poşta română

În localităţile unde firma de curierat nu are acoperire, livrările se vor face prin Poşta română, indiferent de modalitatea de plată aleasă (ordin de plată sau ramburs).

În cazul în care expediţia Dvs. se regaseşte în aceasta situaţie veţi fi contactat telefonic sau prin email şi vi se va confirma livrarea coletului prin Poşta română. Timpul de expediţie va fi de 4-5 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.


4. Plata numerar la sediul Indaco Systems

Plata cărţilor comandate se poate face şi numerar sau cu cardul la Libraria Indaco din Str. Izvor Nr. 78, Et.1,  Sector 5, Bucureşti, de luni până vineri în intervalul orar 9.00 - 18.00.

Vă recomandăm să ne comunicaţi telefonic sau pe email titlurile pe care doriţi să le cumpăraţi pentru a vă confirma înainte de venirea Dvs.  la sediul nostru dacă le avem la acel moment pe stoc.